Cosa hè a seta imitata?

Un imitatusetaU materiale ùn serà mai sbagliatu per a cosa vera, è micca solu perchè pare diversu da l'esternu.A cuntrariu di a seta vera, stu tipu di tela ùn si sente micca luxu à u toccu o drape in una manera attrattiva.Ancu s'ellu pudete esse tentatu di ottene una imitazione di seta se vulete risparmià soldi, vale a pena amparà più nantu à questu materiale prima di piglià a vostra decisione per ùn finisce micca cù un vestitu chì ùn pò micca portà in publicu è chì ùn hè micca. Ùn dura mancu abbastanza per ottene un ritornu di u vostru investimentu.

imagine

Cosa hè una seta imitata?

Una sita imitata si riferisce à un tela sintetica chì hè stata fatta per vede cum'è una sita naturali.Parechje volte, l'imprese chì vendenu imitazioni di seta dichjaranu chì pruduceranu una seta più prezzu di a seta vera mentre sò sempre di alta qualità è di lussu.

Mentre chì certi tessuti venduti cum'è imitazione di sita sò veramente artificiali, altri utilizanu fibri naturali per imità altri materiali.Certi pirsuni riferenu à sti fibri cù nomi diffirenti, cum'è viscosa o rayon.

Indipendentemente da ciò chì sò chjamati, sti fibri ponu sentenu simili à a sita attuale, ma spessu ùn duranu micca tantu longu.Quandu avete dubbitu se un pruduttu hè veramente fattu di seta vera o micca, fate qualchì ricerca nantu à questu in linea è leghje e recensioni di i clienti.

Tipi di imitazionesete

Da un puntu di vista esteticu, ci sò trè tippi di seta imitata: naturali, sintetici è artificiali.

  • A sita naturali include a sita tussah, prodotta da una spezia di vermi di sita nativu di l'Asia;è varietà più cultivate cum'è a sita di mulberry, fatta da coconi di moth prudutte in laboratori.
  • Siti sintetici imitati include rayon, chì hè derivatu da a cellulosa;viscosa;modale;è lyocell.
  • A seta artificiale imitata sò simili à a fur artificiale - vale à dì, sò prudutte attraversu prucessi di fabricazione senza elementi naturali implicati.Esempi cumuni di imitazioni artificiali include Dralon è Duracryl.

70c973b2c4e38a48d184f271162a88ae70d9ec01_originale

Usi di seta imitata

Seta imitata, pò esse aduprata per parechji prudutti, cumpresi lenzuola, bluse di donna, vestiti è vestiti.Puderanu esse mischiati cù tessuti cum'è lana o nylon per un calore extra o una forza addiziale per sustene l'usu di ogni ghjornu di l'articuli chì ponu esse lavati regularmente.

Cunclusioni

Ci sò certi attributi chì distinguenusetada e so imitazioni è li permettenu di esse una scelta megliu è più attraente per a sucità d'oghje.Questi tessuti sò più morbidi, più ligeri è menu caru di a sita.Hanu ancu una durabilità più grande, chì significa chì pudete lavà ripetutamente senza risicà u sbiadimentu di u culore o l'usura.U megliu di tuttu, offrenu opzioni di stili simili cum'è a seta in stili vestiti è casuali.

6


Postu tempu: Apr-08-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi