Cumu vene a tela di seta, u filatu di seta?

A seta hè senza dubbitu un materiale di lussu è bellu utilizatu da i ricchi in a sucità.Nantu à l'anni, u so usu di cuscini, maschere d'occhi è pijami, è sciarpe hè stata abbracciata in diverse parti di u mondu.

H932724d3ca7147a78c4e947b6cd8c358O

Malgradu a so popularità, solu uni pochi di persone capiscenu da induve venenu i tessuti di sita.

A tela di seta hè stata sviluppata prima in Cina antica.Tuttavia, i primi campioni di seta sopravvissuti ponu esse truvati in a stessa prisenza di a fibroina di a proteina di seta in i campioni di terra da dui tombi in u situ Neoliticu in Jiahu in Henan, chì data di 85000.

À u tempu di l'Odissea, 19.233, Ulisse, circandu di dissimulà a so identità, a so moglia Penelope hè stata dumandata nantu à i vestiti di u so maritu;ella hà dettu ch'ella portava una cammisa chì brillava cum'è a pelle di una cipolla secca si riferisce à a qualità brillanti di a tela di seta.

L'Imperu Rumanu apprezzava tantu a seta.Allora cummercianu in a sita più prezzu, chì hè a sita cinese.

A seta hè una fibra di proteina pura;i cumpunenti principali di a fibra di proteina di a sita sò fibroin.E larve di certi insetti pruducenu fibroin per furmà coconi.Per esempiu, u megliu riccu di sita hè ottenutu da i coconi di e larva di u mulberry silkworm chì hè criatu da u metudu di a sericultura (cresing by captivity).

Hdb7b38366a714db09ecba2e716eb79dfo

L'allevamentu di pupe di vermi di seta hà purtatu à a pruduzzione cummerciale di seta.Sò generalmente criati per pruduce un filu di sita di culore biancu, chì manca di minerali nantu à a superficia.À u mumentu, a sita hè oghji pruduciutu in grande quantità per diversi scopi.

 

 


Tempu di pubblicazione: 22-settembre-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi