Pigliate a cura di i vostri capelli cù un sleepcap di seta

Credu chì parechje persone dorme senza riposu, i so capelli sò disordinati è difficiuli di piglià cura dopu à a matina, è sò turbati da a perdita di capelli per u travagliu è a vita.

Hè fortemente cunsigliatu di mette uncappelli di setaper avvolgere completamente i vostri capelli è mantene i vostri capelli lisci!

BONNET

Uberretto da notte in seta di gelsopò prevene l'attrito trà i capelli è u cuscinu durante u sonnu, è pò ancu impedisce chì i capelli si seccanu è mantene u lustre!

MM Long-haired hà da scontru i stessi prublemi quandu dorme.I capelli sempre poke nantu à a pelle.E persone sensibili ùn dorme micca bè per quessa.Nightcaps ponu risolve stu prublema assai bè.

Quandu si svegliate in a matina, i vostri capelli si fermanu sempre, soprattuttu per e donne cù capelli corti.Sè vo site in una pressa per andà à u travagliu, ùn avete micca tempu per pulizziari, perchè solu pudete esce cù questu acconciatura speciale.

Logo persunalizatu cappellu di dorme in seta morbida bpnnet cuffia doppia latu

Per e donne longhi chì anu capelli disordinati è nodi di capelli quandu si pettinanu i capelli,cuffia di seta di gelsopò risolve questi prublemi assai bè, è ùn avete micca da preoccupari di vultà è di sguassate i vostri capelli quandu dormi!!

L'usu à longu andà di cappelli di seta di gelso farà chì i vostri capelli pareanu più brillanti, morbidi è setosi, ponu riduce l'attrito causatu da a volta di notte, evitendu i piegamenti di u sonnu è i rughe, è ancu ghjucà un rolu idratante ~

Per e donne cù i capelli frizzy, vi suggerenu di mantene una bona abitudine di prutezzione di i vostri capelli, micca solu cù l'acondicionador, ma cù un caprettu di seta hè ancu una scelta eccellente quandu dorme.

Vendita ingrossu Custom 19mm, 22mm, 25mm100 Silk Bonnet culore persunalizatu

Nightcaps sò ancu assai populari in u mondu internaziunale, è nightcaps ùn sò micca solu un nightcap.

Pudete portà mentre lavate a faccia è applicà a maschera.Pò esse purtatu ancu cum'è un cappellu di sole!

Cappellini da notte in seta di Mulberry dà una doppia cura à i vostri capelli ~

 


Tempu di Post: 28-May-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi