Bonnet di seta o satin?Chì ci hè a diffarenza ?

Puderete avè vistuun cappelli di rasoin oltreun bonnet di setas'è vo circate un cappucciu di seta dapoi qualchì tempu.Questu hè chì u satin hè più durable chì a sita.Allora, quale sò i migliori fasce per i vostri capelli?quelli fatti di satin o di seta ?

8U satin hè un materiale artificiale mentre a sita hè una fibra naturali;per dì una altra manera, u satin hè un materiale sinteticu.Quandu sò purtati cum'è un capu di u sonnu, i nostri cappelli di seta, chì sò fatti di proteine ​​​​naturali, infundenu i vostri capelli cù umidità nutritiva è lasciate a testa fresca è cunfortu.

11

A maiò parte di u tempu,cappelli di rasosò fatti di nylon o poliester.U fattu chì ùn sò micca fatti di materiali naturali significa chì ùn furnisce micca u listessu livellu di nutrimentu naturali cum'è a sita, malgradu u fattu chì ponu furnisce qualchì beneficiu à i capelli ricci è avè un prezzu più prezzu.

1

Indipendentemente da s'ellu avete capelli naturali o purtate una trama, vi vulete piglià precauzioni per assicurà chì a tessitura extra-liscia di pura, 100% sita vene in cuntattu di notte cù i vostri trecce.Sè vo cuntinuà à dorme cù u vostru capeddu di capelli ogni notte, ùn vi guarantisci micca solu chì i vostri tresses vi vede u so megliu quandu vi svegliate in a matina, ma vi assicurà dinù chì u vostru tissu, estensioni, o capelli naturali durà più longu. è appare più liscia è più brillanti.

2

Chì tippu di tela hè utilizatu per fà quellimeravigliose cappelli di capelli?

I meravigliosicappelli di setaè i cuscini di sita sò tramindui fatti di materiali d'alta qualità, è usemu i stessi materiali per i dui.Questa hè a più alta qualità di qualità 6a, 22-momme, 100% sita di mulberry chì ci hè.Quandu si tratta di tessili, ùn ci hè nunda chì paragunate à a qualità di a sita.In fattu, ùn ci hè micca un materiale più opulente chì sta varietà particulare di sita!È ci hè una bona ragione per quessa.

10

Mentre dorme, pudete dà à i vostri capelli a prutezzione assai necessariu è l'alimentu chì hà bisognu cù l'aiutu diun bonnet fattu di setada Wonderful.Assicura chì a cuticule di i vostri capelli si trova piatta è impedisce ch'ellu sia sottumessu à l'attrito mentre a testa si move mentre dorme.U stupente disignu di stampa di leopardu vi farà sentite cusì elegante cum'è Marilyn Monroe, è serà un piacè di portà.

14


Tempu di Postu: Dec-23-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi