Un rigalu per ogni donna - una federa di seta

Ogni donna deve avè uncuscino di seta.Perchè hè questu?Perchè ùn avete micca arrughe si dorme nantu à un cuscino di seta di more.Ùn sò micca solu arrughe.Sè vo svegliate cù un disordine di capelli è marche di u sonnu, vi sò propensu à breakouts, wrinkles, eye lines, etc. U cuscinu su dorme pò ancu esse u prublema.

Cuscini di setaU pillowcase hè una cosa assai faciule in a vita, ma per e donne, hè particularmente impurtante.Perchè passa più di ottu ore cun ellu ogni notte.Per quessa, assai donne chì perseguite una vita squisita amanu solu i letti è a robba fatta di sita, è ancu i portanu cun elli quandu visitanu o ghjucanu à l'esteru.

tout-cuscino·

Perchè tutti piacenucuscini di seta di gelso?

Perchè a sita si sente liscia è hà pocu attritu nantu à a pelle, dorme nantu à i cuscini di sita pò riduce a probabilità di rughe, linee di lege, linee di l'ochji è marche di u sonnu.I cuscini di seta ponu ancu aiutà si svegliate in a matina cù una tendenza à sbattà i vostri capelli in un leone d'oru.

In cortu, invece di spende tutti i vostri soldi in prudutti di cura di a pelle caru è prudutti di shampoo, fate attenzione à u cuscinu chì site stendu per più di ottu ore à ghjornu.

A cuntrariu di u cuttuni è di e fibre chimiche, quandu stendu nantu à u nostru latu è a guancia tocca uFedera di seta di qualità 6A, ùn hà micca muzzicatu l'umidità in a pelle, ma a so liscia di seda amichevule per a pelle, curarà a pelle seca in u vaghjimu è l'invernu, nutrimentu è idratante.

A cura di a pelle hè u risultatu di ghjornu in ghjornu.Stimu cù creme per l'occhi caru è creme per a faccia, mentre chì un cuscino di sita furnisce un effettu supplementu faciule è efficace.

Pruduttu di lettu di sita pura hè una catena sana di i prudutti verdi naturali, da a piantazione di mulberry, a sericultura à u silkworm baby silk reeling, tuttu u prucessu ùn serà micca contaminatu, ùn cuntene micca elementi chimichi, ancu a nostra tintura hè ancu tinture di pianta.

Cuscini in seta persunalizatisò u tipu chì una volta chì l'utilizate è sapete chì sò boni, hè difficiule di rinunzià.Approfitta di 8 ore di sonnu ogni notte per nutriscia a pelle liscia è elastica, gode di un sonnu di alta qualità.

DSCF3690


Tempu di post: Apr-19-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi