Disponetevi cù una fascia di seta

U tempu hè sempre più caldu, è i mo capelli lunghi mi drappanu u collu è mi sudanu, ma sò stancu di l'ora extra, ghjucà troppu, è aghju finitu quandu ghjuntu in casa... Sò solu pigra è ùn aghju micca. vogliu lavà i mo capelli oghje !Ma chì s'ellu ci hè una data dumani?Parlemu oghje, cumu fà chì i vostri capelli lunghi non lavati rinviviscenu a vitalità in l'estiu!

1651136685(1)

Pò esse usatu per haircuts, ponytails, curly hair, and short hair.Parechji spettaculi seranu decorati cun ellu per fà l'aspettu generale più attraente, cusì chì ordinariu pudete viaghjà bella in diverse scene.

Ùn hè micca solu utilizatu in a cura di a pelle, l'artefattu di tirò in strada calda di questu annu, ùn hè miccafascia di capelli di seta?

1651136704(1)

 

Scenariu d'usu unu

Quandu a temperatura s'eleva, i capelli di scialle pò esse micca còmode, ma pare troppu ordinariu in una cuda di cavallu.Ùn vi preoccupate, aghjunghje una fascia per fà istantaneamente eleganti.

 

Scenariu d'usu dui

Chì duverebbe fà s'ellu ùn aghju micca dormitu bè a notte prima è si svegliu in a matina cù un mischiu di capelli ?ùn vi preoccupate.Indipendentemente da i capelli longi o di i capelli corti, tirà una fascia di capelli pò facilmente aiutà à pettine u sensu fluffy è messy, chì pare di creà una attitudine di moda chì ùn hè mai deliberata.

1651136719(1)

Scenariu di usu trè

Un articulu indispensabile per u viaghju, ùn vi scurdate di cambià a vostra robba mentre viaghja cù i vostri parenti è amichi.Semplici updos cù mudelli esagerati o fasce cù un forte sensu di cuntrastu di culore pò mostrà una sensazione di vacanze tranquilla è rilassata in ogni mumentu, è à u stessu tempu aghjunghje un pocu salvaticu à l'aspettu cute.

Aduprate a scena per una cena cù quattru amichi, una riunione di un cumpagnu, una reunione o un avvenimentu impurtante.Cambia u vostru acconciatura corta di solitu è ​​purtate afascia di seta, o aghjunghje una coda di cavallu ligeramente inclinata cù una fascia di seta più longa.Pienu di gentile è generoso.

1651136735


Tempu di Postu: Apr-28-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi