U tempu si face sempre più caldu, è i mo capelli longhi mi coprenu u collu è sudanu, ma sò stanca di l'ore supplementari, di ghjucà troppu, è aghju finitu quandu tornu in casa... Sò solu pigra è ùn vogliu micca lavà i mo capelli oghje! Ma chì ne serà s'ellu ci hè un appuntamentu dumane? Parlemu oghje, cumu fà chì i vostri capelli longhi micca lavati riacquistinu vitalità in estate!
Pò esse adupratu per tagli di capelli, code di cavallu, capelli ricci è capelli corti. Parechji spettaculi saranu decorati cun ellu per rende l'aspettu generale più attraente, affinchì possiate viaghjà bè in diverse scene ordinarie.
Micca solu adupratu in a cura di a pelle, l'artefattu di tiroteo di strada di questu annu, ùn hè micca ufascia per capelli di seta?
Scenariu d'usu unu
Cù l'aumentu di a temperatura, i capelli lunghi finu à un scialle ùn ponu micca esse comodi, ma parenu troppu ordinari in una coda di cavallu. Ùn vi ne fate, aghjunghjite una fascia per rende vi subitu eleganti.
Scenariu d'usu dui
Chì devu fà s'ellu ùn aghju micca dormitu bè a notte prima è mi sò svegliatu a mane cù un disordine di capelli ? Ùn vi ne fate. Indipendentemente da i capelli lunghi o corti, tirà una fascia per capelli pò facilmente aiutà à pettinà a sensazione di soffice è disordinatu, chì pare creà un'attitudine di moda chì ùn hè mai deliberata.
Scenariu d'usu trè
Un articulu indispensabile per viaghjà, ùn vi scurdate di cambià i vostri vestiti mentre viaghjate cù i vostri parenti è amichi. Acconciature simplici cù mudelli esagerati o fasce per capelli cù un forte sensu di cuntrastu di culore ponu mustrà una sensazione di vacanze tranquilla è rilassata in ogni mumentu, è à u listessu tempu aghjunghje un pocu di salvatichezza à l'aspettu carinu.
Aduprate a scena per una cena cù quattru amichi, una riunione di culleghi, una riunione, o un avvenimentu impurtante. Cambiate a vostra solita acconciatura corta è portate unafascia di seta, o aghjunghje una coda di cavallu bassa ligeramente inclinata cù una fascia di seta più longa. Piena di dolcezza è generosità.
Data di publicazione: 28 d'aprile di u 2022