Avete trovu a seta chì si adatta à a vostra fantasia?

In "A Dream of Red Mansions", Mamma Jia hà cambiatu u velu di a finestra di Daiyu, è hà chjamatu quellu chì hà dumandatu, descrivendu cum'è "fà una tenda, incolla i cassetti di a finestra, è fighjendu da una distanza, pare fumu". , da quì u nome "" Soft Smoke Luo ".

1651818593(1)

Comparatu cù a filatura ruvida è rigida fatta di materiali chimichi muderni, questu hè a "seta" chì hè veramente morbida, grossa è ligera, liscia è liscia cum'è a pelle di a donna.seta".

1651818608(1)

I benefizii di a sita, una donna hà da pruvà almenu una volta in a so vita ùn hè in vain.Perchè?Perchè ùn hà micca altru tela chì pò esse rimpiazzatu, solu quandu utilizate a sita, pudete sentu l'exquisiteness chì appartene à e donne solu.

Hè suave è faciule d'arruga, bella è faciule da portà, è a so tenerezza è a sensibilità femminile formanu solu una bellezza è armunia maravigghiusu.

Solu apigiama di setapò avè un culore cusì suave cum'è u meli.

1651818622

Senza parlà di u toccu morbidu cum'è una nuvola chì scivola nantu à u toccu, è di a ligera freschezza chì trasuda nantu à a pelle cum'è si pò respira.

Hè per quessa chì si dice chì u toccu trà a pelle è a seta hè veramente u più estasi in u mondu.

È una cosa cusì bona, u mutivu perchè assai persone sò sempre riluttante à pruvà finu à quì ùn hè nunda di più chè u prezzu altu è a natura dura di serve di a sita.

1651818670(1)

Dapoi u sviluppu di i tempi, ùn hè più l'era di "Dream of Red Mansions".Diversi commodities derivati ​​dasetacum'è materie prime sò pieni di gamma di prezzu altu è bassu, è a difficultà di piglià cura di elli varieghja.

Sè vo vulete veramente pruvà a seta una volta, pudete sempre truvà quellu chì vi cunvene.

 


Tempu di post: May-06-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi