In "Un Sognu di Case Rosse", Mamma Jia hà cambiatu u velu di a finestra di Daiyu, è hà datu un nome à quellu ch'ella avia dumandatu, descrivendulu cum'è "fà una tenda, incollà i cassetti di a finestra, è fighjendulu da luntanu, pare fume", da quì u nome "" Luo di Fumu Morbidu".
In paragone cù a filatura ruvida è rigida fatta di materiali chimichi muderni, questa hè a "seta" chì hè veramente dolce, spessa è ligera, liscia è dolce cum'è a pelle di una donna. Questu hè ciò chì chjamemu oghje "seta".
I benefizii di a seta, una donna deve pruvà almenu una volta in a so vita, ùn sò micca in vanu. Perchè ? Perchè ùn hà micca altru tissutu chì pò esse rimpiazzatu, solu quandu si usa a seta, si pò sente a squisitezza chì appartene solu à e donne.
Hè dolce è faciule da sgualcisce, bellu è faciule da purtà, è a so tenerezza è a so sensibilità femminile formanu solu una bellezza è una armunia stupende.
Solu unpigiama di setapò avè un culore cusì dolce cum'è u mele.
Senza cuntà u toccu dolce cum'è una nuvola chì scivola quandu a tocca, è a ligera freschezza chì trasuda contr'à a pelle cum'è s'ella puderia respirà.
Hè per quessa chì si dice chì u toccu trà a pelle è a seta hè veramente a più estasi di u mondu.
È una cosa cusì bona, a ragione per a quale parechje persone sò sempre reticenti à pruvà finu à avà ùn hè nunda di più chè u prezzu altu è a natura difficiule da serve di a seta.
Dapoi u sviluppu di i tempi, ùn hè più l'era di u "Sognu di e Case Rosse". Diversi prudutti derivati dasetapostu chì e materie prime sò piene di gamme di prezzi alte è basse, è a difficultà di curalli varieghja.
Sè vo vulete veramente pruvà a seta una volta, pudete sempre truvà quella chì vi cunvene.
Data di publicazione: 06 di maghju 2022