A seta hè veramente bona per e persone?

chì hè a seta?

Sembra chì spessu si vede ste parolle mischiate, seta, seta,seta di gelso, dunque cuminciamu cù sti parolle.

蚕蛹

A seta hè veramente sita, è u "veru" di a sita hè relative à l'artificialeseta: unu hè fibra animali naturali, è l'altru hè fibra di poliester trattatu.Cù u focu, dui tipi di materiali ponu esse distinti:

• Quandu a sita hè brusgiata, ùn si vede micca una fiamma aperta, è ci hè un odore di capelli brusgiati, chì pò esse sfracicatu in cendri dopu à brusgià;

• Puderete vede fiamme quandu a sita artificiale brusgia, puzza di plastica brusgiata, è ci saranu grumi di cola dopu à i braci.

Seta Mulberryhè veramente u tipu più cumuni di seta.Sicondu l'alimentu diffirenti, i vermi di seta ponu esse divisi in vermi di seta di more, vermi di seta tussah, vermi di seta di canfora è altri tipi.A sita chì anu nodu hè assai diffirenti in e proprietà fisiche, cusì i so usi sò ancu diffirenti.

I vantaghji di a sita

F4DC2251DAC948336050341B2ED87314

A più grande funzione di a sita hè a so liscia è a friczione bassa, chì hè ancu assai impurtante per a pelle è i capelli.

607F0BBBAC8ACE3470542194CB1399BA

Per a pelle, a friczione meccanica pò purtà à l'ingrossu di u stratum corneum.In i casi severi, pò purtà à danni di friczione, chì pò esse accumpagnatu da una inflammazione ligera è stimulà a pigmentazione.Hè per quessa chì i coddi chì spessu frete sò più scuri.Dunque, a riduzione di l'attrito pò ancu ghjucà un rolu in a prutezzione di a pelle.

Per i capelli, a riduzione di l'attrito hè ancu più impurtante.A friczione pò dannà i cuticuli di i capelli, facendu chì i capelli pèrdite l'umidità è parenu dull and dull;à u listessu tempu, a friczione meccanica ripetuta pò ancu pruvucà i capelli per rompe è causanu a perdita di capelli.

3FDCB4C152653B2632257E9815530DA1

Dunque,prudutti di sitapò daveru ghjucà un certu rolu protettivu per certe cose chì sò in cuntattu direttu cù a pelle è i capelli, cum'è pigiami, biancheria intima è lettu.

Liscia, fresca, morbida è traspirante, à quale ùn li piace ?

In più di esse liscia, morbida è respirabile hè ancu unu di i vantaghji diseta.

In l'estiu, hè faciule di sudà quandu u clima hè caldu.Sì i vestiti sò attaccati à a pelle, ùn hè ancu micca respirabile, è hè cum'è una sauna per caminari.

U mutivu principalu perchè a maiò parte di a ghjente sceglie a sita pò esse u so sensu amichevule à a pelle, cusì liscia, fresca, suave è respirabile, chì ùn l'ama micca?


Tempu di Postu: Apr-26-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi