7 Cose da cunsiderà quandu cumprate una vera federa di seta

Ùn hè micca esageratu per dì chì pagherete quasi u listessu prezzu per una notte in un hotel di lussu cum'è per un set di a maiò parte dicuscini di seta.U prezzu di i cuscini di sita hè in crescita in l'ultimi anni.A distinzione principale hè chì a maiò parte di l'alberghi di lussu ùn furnisce micca i so invitati cù una funda di cuscinu fatta di seta vera.U lettu vene cun un cuscino biancu croccante fattu di cuttuni, ma induve hè u lussu in questu?

Ancu in u mercatu di lussu, pare chì u lussu ùn hè micca un requisitu per a vita di ogni ghjornu.

Perchè allora cuntinueghja à fà?Perchè andà à a spesa di cumpràa100% seta di gelso puracuscinu quandu l'alberghi di lussu ùn a facenu micca?

Cum'è u risultatu di campà in un mondu in quale una mentalità di "tuttu hè dispunibile" face u caos in u nostru ambiente è a salute, avè uncuscino di setadi a più alta qualità hè un lussu chì diventa rapidamente una necessità.

Ma chì duvete circà in un cuscino di sita si vulete fà un investimentu in quellu chì vi durà per i prossimi deci anni?Chì fattori duvete cunsiderà?Immergemu.

DSC01996

1. Per salvà a vostra pelle è i capelli, cercate a seta vera

Quandu avemu intesu a frasa "sonnu di bellezza", l'imaghjini di a Bella Addormentata aspittendu u Prìncipe Charming per basgià l'incantesimu male è sveglialu da u so sonnu venenu in mente.Questu hè un fenomenu culturale chì prevale in a nostra sucità.

È cum'è unu s'aspittava da un conte di fata, a Bellezza si sveglia per truvà chì hè diventata una visione assoluta di a perfezione.Ùn deve esse micca frizz.Ùn sapete micca s'ellu l'avete vistu, ma a so pelle puderia esse sensibile.Malgradu chì hà durmitu per ciò chì si sente cum'è un seculu o più, ella hè basicamente impeccabile.Hè solu per dimustrà ciò chì un sonnu longu, riposu è rejuvenating pò fà!

Testa di lettu versus seta

Pudendu da parte l'elementi fantastichi di e fiabe, eccu a verità.In una entrevista cù Stylist, u duttore Ophelia Veraitch hà discututu cumu u sonnu, è più specificamente, tossing and turning while sleeping, pò causà pulling and friction in i vostri capelli, chì ponu risultatu in un casu di frizzies.L'usu di un verucuscino di seta di gelsomentre dorme hè statu dimustratu da a ricerca di u duttore Veraitch per esse benefica per a salute di i vostri capelli, è ella furnisce evidenza per sustene sta pretensione.

A sita di mulberry pura hè distinta da mischi di sita è altri materiali, cum'è cuscini di satin sinteticu, cuscini di cuttuni è bambù, per u fattu chì hè cunsideratu cum'è u materiale di a più alta qualità chì hè attualmente dispunibule.Altri materiali includenu:

Perchè i filamenti sò assai più lisci è più forti di l'altri tipi di sita, questu risultatu in menu attritu è ​​pulling chì ponu accade nantu à a vostra pelle è capelli.A sita da l'arbureti di mulberry hè pruduciutu da u Bombyx mori silkworm, chì si alimenta di e foglie di l'arbureti di mulberry.Sò famosi per a filatura di seta chì hè a più pura è più durable in u mondu.

A vostra pelle è a seta

A verità alternativa hè a siguenti.U listessu tipu di attritu chì dannu à i vostri capelli pò ancu esse dannu à a vostra pelle.In ogni casu, secondu un pezzu publicatu in NBCNews.com, un utilizatore propensu à l'acne chì hà sperimentatu un cuscino di seta hà vistu cambiamenti in a qualità di a so pelle in circa una settimana.Dopu avè cambiatu à una funda di cuscinu fatta di sita d'alta qualità, hà nutatu una riduzzione in a quantità di puffiness, rossu è irritazione in a so faccia.

Stu articulu vi educà nantu à i benefici di usu acuscini di pura setaeper i vostri capelli, a pelle è u sonnu.

微信图片_20210407172153

2. Verificate per Grade 6A Silk

Grada di seta

Quandu compraun cuscino di seta di gelso, unu deve circà u più altu gradu pussibule, chì indica chì u pruduttu hà a megliu qualità pussibule.Ci hè una varietà di qualità di seta pussibuli, da A à C. Cercate a sita di mulberry di u gradu A se vulete un casu di cuscinu fattu di sita di a più alta qualità.I fibri di sita in questa qualità di sita sò eccezziunale lisci, ma sò ancu abbastanza forti per esse sbulicati senza sustene alcun dannu.

U MeravigliuCuscini di setasò fatti di Grade A OEKO-TEX sita di mulberry certificata, chì significa chì sò abbastanza sicuri per l'usu nantu à a pelle ancu di u vostru zitellu più chjucu.

numeru di seta

Quandu cercateun cuscino di pura seta, u gradu ùn hè micca solu ciò chì duvete piglià in cunsiderà.Per assicurà chì riceve un pruduttu di alta qualità, duvete cercà ancu u numeru adattatu.Un gradu di seta hè indicatu da e lettere A à 6A.I Meravigliosi Cuscini di Seta Grade 6A sò distinti per avè u più altu standard di qualità di l'industria.

Stu cuscino di seta naturale di alta qualità hè ipoallergenicu per natura è prutegge a pelle da a secchezza è altre forme di danni.Inoltre, prutegge i capelli da esse frizzati è fragili è prutegge da a rottura di i capelli.

Una nota nantu à u satin

Hè impurtante di mantene in mente chì i prudutti cummercializati cum'è "cuscini di satin", ma omettendu a parolla "seta" da u nome di u produttu ùn cuntenenu micca sita.Evite questi prudutti à tutti i costi perchè ùn sò ancu vicinu à esse di a stessa qualità.Hè accettatu per cumprà "satin di seta", ma prima di fà, assicuratevi chì hè custruitu da u gradu 6A, 100% sita di mulberry pura..

Cuscini di seta

3. Choose the Right Momme Weight

Fate attenzione à u conte di mamma

Quandu compra per acuscino di seta di gelso, hè impurtante prestu attenti à u pesu momme.U numaru di momme hè una unità di misurazione giapponese chì pò esse paragunata à u numeru di fili di cuttuni è serve com'è una altra indicazione di a qualità di a sita.

U terminu "pesu momme" si riferisce à u pesu è a densità di a sita chì hè utilizata per i cuscini è altri prudutti fatti di sita.Ma quale pesu momme darà à i vostri novi cuscini di seta u sensu più lussuosu?

22-momme fa i migliori cuscini di seta

Sè vo vulete a megliu qualitàseta per i vostri cuscini, cercate a seta 22-momme.Pudete truvà pesi di momme chì varieghja da 11 à 30 (o ancu finu à 40 in certi casi), ma i cuscini fatti di sita cù un pesu di 22 momme sò cunsiderate u megliu.

Cuscini cù un pesu di 19 mamme pò ancu avè una sensazione estremamente suave, ma sò cunsiderate cum'è una seta di qualità più bassa è ùn saranu micca efficaci à furnisce i benefici di a seta nè durà più longu à u tempu.I cuscini cun un numeru di 22 momme sò a megliu opzione per piglià sè vo circate qualcosa chì ùn hè micca solu estremamente peluche, ma ancu di longa durata.

Un cuscino di seta di longa durata hè ciò chì vulemu dì quandu parlemu di un cuscino fattu di sita durable.Hè quellu chì ùn sarà micca gettatu per un bellu pezzu, chì, à longu andà, riducerà i costi persunali è ambientali assuciati cù i prudutti chì utilizate in a vostra casa.

U pesu più altu di a mamma ùn significa micca sempre megliu

Pò esse chì acuscino di seta naturalecù un pesu 25-momme o un pesu 30-momme hè di qualità più altu ch'è unu cù un pesu 22-momme;però, questu ùn hè micca u casu.Quandu s'utilice per i cuscini, a sita cù questi pesi di momme hà una tendenza à esse più pisanti, chì face menu cunfortu per dorme.A sita cù pesi di momme più altu hà una tendenza à travaglià megliu per altri prudutti fatti di sita, cum'è vestiti è cortini.

6

4. Cerchendu un Zipper ClosureCuscini di setaper prutege u vostru cuscinu

Quandu compra un cuscino di sita, hè simplice di scurdà di questu aspettu, anche u fattu chì hè una considerazione essenziale.Quandu si dorme nantu à una funda di cuscini di sita, u livellu di cunsulazione chì sperienze pò esse direttamente ligatu à u tipu di chjusu chì u cuscinu hà.Inoltre, avarà un effettu nantu à quantu bruttu u vostru cuscinu diventerà cù u tempu, è per quessa, quantu durà.

Ci sò tipicamente dui tipi diffirenti di chjusi chì ponu esse truvati in cuscini di sita.Questu si riferisce à u metudu per quale u vostru pillowcase hè chjappu nantu à u pillowcase per mantene in u locu.Di solitu venenu in un casu chì hà una zipper o un envelope per chjude.

I chjusi di buste ùn restanu micca in u locu

Tenite in mente chì perchè a seta hè cusì liscia è suave, pò esse difficiule di mantene a vostra presa.Hè pussibule chì l'usu di un cuscino di sita cù un chjusu di busta ùn hè micca a megliu idea.A vostra pillowcase serà esposta à l'ambiente se utilizate sti pillowcases.I cuscini sò cum'è i magneti per l'acaru di u polvera è l'allergeni, cusì u megliu modu per pruteggiri hè di mantene in tuttu in una cosa.

Inoltre, à u cuntrariu di i chjusi di zipper, i chjusi di l'envelop ùn ponenu micca pianu quandu l'articulu hè apertu o chjusu.Solu unu di i lati serà pianu, mentre chì l'altru avarà una cucitura chì corre longu.Hè impurtante per evitari di arrughe di u sonnu stendu nantu à cuciture perchè questu pò causà.

Se pudete flip u vostru cuscinu è mette nantu à i dui lati di u cuscino, pudete allargà a quantità di tempu chì passa trà i lavaggi, chì vi aiuterà à esse più amichevule à l'ambiente è risparmià u tempu.Per apre u zipper, procede quì.

I chjusi di zipper nascosti sò megliu percuscini di seta vera

Cercate un cuscino fattu di seta di mulberry luxuosa chì hà un chjusu di zipper nascostu in modu chì stà nantu à a testa tutta a notte è mantene u so aspettu sofisticatu.Sempre chì u zipper hè chjusu tuttu u modu, stu tipu di chjusu offre un metudu infallibile per assicurà chì a vostra funda di cuscinu ferma sempre.Perchè u zipper hè dissimulatu, ùn ci hè micca bisognu di esse preoccupatu per esse notu nantu à i cuscini di seta di mulberry pura chì avete acquistatu.

L'usu di casi di zipper salvaguarda u vostru cuscinu contra l'usura.Inoltre, vi permettenu di usà i dui lati di u vostru cuscino ugualmente, chì impedisce à un latu di sguassate prematuremente è di diventà infilatu.Per via di questu, u vostru cuscinu è u so casu averà una vita più longa.L'opzione più durable è prezzu raghjone per un cuscino di sita hè quellu chì pò esse usatu per parechji anni.

微信图片_20210407172145

5. Evite lavaggi secchi: Cumprate lavabile in lavatriceFedere di cuscini in seta naturale

Parechje persone pensanu à a pulitura secca quandu pensanu à u tela di seta.Sicondu The Spruce, ci sò relativamente pochi metudi di lavurazione secca chì ùn sò micca dannusu à l'ecosistema circundante.Inoltre, assai lavaggi secchi ùn utilizanu micca sti prucessi ecologichi.

Sè cumprate oghje di seta di a più alta qualità, ùn avete micca da preoccupari di avè da lavà a manu o pulisce in seccu, perchè ùn hè più necessariu.Cerca un cuscino di sita chì pò esse lavatu in una macchina, cum'è stu tipu di cuscini necessitanu assai menu mantenimentu cà l'altri.

A pulizia di a seta cù a manu pò esse un prucessu di tempu è di travagliu intensivu.Hè più convenientu di cumprà cuscini di cuscini di seta genuine chì ponu esse lavati in una macchina piuttostu cà di lavà a manu ognunu.Se vulete prevene i vostri novi cuscini da arruvinà in u lavatu, assicuratevi di leghje l'istruzzioni chì venenu cun elli.

Cumu lavà un cuscino di sita di mulberry

Per priservà a qualità diun cuscinu fattu di 100% sita di mulberry, Hè ricumandemu chì sia lavatu cù l'acqua fredda, un saccu di lingerie di maglia, è sia u ciculu delicatu o delicatu nantu à a vostra lavatrice.

Leghjite per alcuni di i migliori cunsiglii chì avemu da offre nantu à a preservazione di a bellezza di u vostru cuscino di seta.

Quandu si tratta di ottene u megliu risultati, l'asciugatura à l'aria hè assai cunsigliata.Questu ùn solu aiuta à priservà a finitura satinata per un periudu di tempu più longu, ma hè ancu megliu per l'ambiente.In più di questu, assicura chì e qualità di lussu di u vostru cuscino di sita cuntinueghjanu à travaglià per voi bè in u futuru.

Aduprate detergente di seta speciale per i migliori risultati

Se vulete uttene ancu più usu di i vostri cuscini per l'anni à vene, duvete cercà un detergente di seta speciale per lavà u vostru veru cuscini di seta. Questu vi permetterà di ottene ancu più usu di i vostri cuscini.Utilizà un detergente di stu tipu vi permetterà di pulisce u vostruFedere 100% seta di gelsosenza causà danni à u tissu.U pH in i detergenti di seta hè neutru.

Dopu avè prutettu da i danni putenziali mettenduli in un saccu di lavanderia di rete prima, pudete poi traspurtà à a lavatrice.Dopu à quessa, pudete appiccà i vostri cuscini per siccà à u sole o seccu in l'asciugatrice nantu à u locu più frescu finu à vinti minuti.

微信图片_20210407172138

6. Sceglie u taglia currettu à evitari Wear and Tear

Quandu compracuscini di seta di gelso, a dimensione di u casu hè unu di l'aspetti più impurtanti per piglià in cunsiderà.Se ùn avete micca digià familiarizatu cù e dimensioni di u vostru cuscinu, duvete piglià u tempu per fà cusì avà per pudè selezziunà un cuscino di sita in a dimensione adatta.

Gamma di dimensioni di cuscini in vera seta

Hè cunsigliatu chì a taglia di u vostrucuscini di pura setaesse u listessu cum'è a dimensione di i vostri cuscini o un pocu più grande.Hè pussibule chì avete bisognu di cumprà cuscini standard, regina o king-size, secondu e dimensioni di i vostri cuscini.Quandu cercate cuscini per i zitelli, cercate quelli chì sò designati cum'è taglia di ghjuventù o di zitelli.

Perchè a dimensione importa, soprattuttu perun veru cuscino di seta

Avè cuscini chì sò a taglia adattata per i vostri cuscini aiuta à assicurà un fitu sicuru nantu à i vostri cuscini, chì riduce a quantità di usura chì anu sperimentatu.Se u pillowcase hè troppu chjucu, u cuscinu ùn si mette micca in tuttu, è s'ellu hè troppu grande, serà troppu soltu è pare rumpled.Avete bisognu di una funda di cuscinu chì dà a stanza di sita per stende ligeramente è mostra u splendore naturali di a sita mentre fate cusì.

Inoltre, l'acquistu di u tagliu adattatu assicura chì a vostra pelle è i capelli, in più di u cuscinu è u cuscinu, sò menu prubabile di esse dannatu cù u tempu.U megliu tipu di cuscini di sita per i vostri capelli, a pelle è l'ambienti hè u tipu chì si modella à i contorni di u vostru cuscinu.

83

7. Mantene u vostruCuscini in vera setaLonger: Selezziunate un culore chì ti piace

Cuscini fatti di seta di mulberrysò dispunibuli in una varietà vertiginosa di tonalità è mudelli.purtemu i cuscini di seta di more di più alta qualità in una larga varietà di culori è mudelli, chì vi dendu u più opzioni pussibule.Offriamu più di trè decine d'opzioni diverse, è novi culori è stampe sò continuamente aghjuntu à a cullezzione.

Chì hè esattamente a tonalità di u vostru cuscino di seta hà da fà cù a ricerca di bellezza o a preservazione di u mondu naturali?Un culore chì adore hè quellu chì duvete mantene.

Investisce inun cuscino di seta genuina o parechje cuscini di setain culori chì adori farà menu prubabile chì vi ammalate di usà u cuscinu è scaccià.Questu hè veru indipendentemente da quale opzione di cuscini di seta sceglite.

Avete l'opzione di selezziunà cuscini di seta genuine in una larga gamma di culori, da u biancu, u taupe è altri toni neutri à i culori più audaci cum'è l'orchidea è l'hibiscus, chì ùn solu cumplementanu u disignu di a vostra camera, ma ancu vi incuraghjenu à mantene. per parechji anni à vene.

Hè una situazione win-win-win per voi, a vostra casa è u mondu intornu à voi.

Cumprate u Best RealeCuscini di seta

Pò esse difficiule di truvà u cuscino di seta ideale chì ùn hè micca solu longu, ma ancu amichevule à l'ambiente è simplice di mantene.Dunque, hè benefiziu per avè un locu di fiducia per cumprà da.

Purtemu a più alta qualità 6A 22-momme 100% seta di gelso federe chì sò ideali per a vostra casa, a vostra rutina di bellezza è l'ambiente.Questi pillowcases sò fatti di sita di mulberry.Avete a vostra scelta di una grande selezzione di dimensioni, culori è mudelli, alcuni di i quali includenu culori simplici, tonalità vibranti, tonalità di ghjuvelli è mudelli unichi.

Avemu assicuratu a vostra comodità rendendu tutti i nostri letti di seta lavabili in lavatrice.Perchè anu ancu premiatu u sigillu di appruvazioni OEKO-TEX, pudete esse assicuratu chì riceverete un pruduttu chì ùn hè micca solu innocu, ma ancu gentile per l'ambiente.

Venite à scopre a nostra cullizzioni diCuscino 100% seta di gelso, è vi aiutemu à selezziunà l'opzioni più adattati per a vostra casa.

DSCF3690


Tempu di Postu: Dec-13-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi