Lavà e sciarpe di seta ùn hè micca scienza missilistica, ma richiede una cura adatta è attenzione à i dettagli. Eccu 5 cose chì duvete tene à mente quandu lavate.sciarpe di setaper aiutà à assicurà chì parenu cum'è novi dopu esse stati puliti.
Passu 1: Raccoglie tutti i materiali
Un lavandinu, acqua fredda, detergente dolce, una vasca o un lavabo è asciugamani. Idealmente, duvete aduprà acqua tiepida; l'acqua calda o tiepida pò in realtà dannà e fibre di seta è quasi certamente li farà restringere. Mentre raccogliete tutte e vostre cose, pigliate nota di quale detergente per a lavanderia avete à portata di manu. Cunsiderate di fà scorta di un tipu speciale cuncipitu per articuli delicati chì sò propensi à restringere se esposti à alte temperature. In casu di dubbitu, ùn face mai male fà una ricerca in più nantu à ogni articulu individuale chì richiede una attenzione particulare. A maiò parte di i grandi magazzini è di e boutique offrenu linee guida per a cura di a so merce in magazinu è ancu in linea; verificate ancu queste prima di cuntinuà.
Passu 2: Riempite u vostru lavandinu cù acqua tiepida
Prima d'aghjunghje sapone o detergente, mette un pocu d'acqua in u lavandinu. A ragione per fà cusì hè perchèsciarpe di setasò delicati è cari, è ponu esse facilmente strappati s'elli ùn sò micca trattati currettamente. Sè vo mettite a vostra sciarpa in un lavandinu pienu, puderia esse dannighjata per via di l'acqua eccessiva chì spruzza intornu. Riempite a maiò parte di u vostru lavandinu cù acqua tiepida è poi passate à u passu 3.
Passu 3: Immergete a sciarpa di seta
Prima, immergerete a vostra sciarpa di seta in una soluzione ammorbidente. Basta à aghjunghje 6-8 gocce di Soak's Scented Softener sopra un lavandinu pienu d'acqua calda è immergere a vostra sciarpa. Lasciatela in ammollo per almenu 10 minuti, ma micca più di 15 minuti. Assicuratevi di tene sempre un ochju nantu à ella perchè ùn vulete micca lascià la in ammollo troppu longu o troppu cortu, chì ponu causà danni.
Passu 4: Immergete a sciarpa per 30 minuti
Date à a vostra sciarpa un bellu bagnu caldu è lasciatela in ammollo per 30 minuti à un'ora. Pudete aghjunghje detergente per aiutà à ammorbidisce e macchie è assicurà chì ùn si appiccichinu micca. Una volta finita l'ammollo, sentitevi liberi di lavà delicatamente a vostra sciarpa à manu sfregendula cù una piccula quantità di detergente o andate in lavatrice è mettetela in un ciclu delicatu. Aduprate acqua fresca se vulete, ma ùn ci hè bisognu di aghjunghje più detergente.
Passu 5: Sciacquate a sciarpa finu à chì l'acqua sia chjara
Stu passu richiede pacienza. Sè a vostra sciarpa hè assai sporca, pudete avè bisognu di sciacquà la per uni pochi di minuti prima di nutà chì l'acqua scorri chjara. Ùn strizzate micca a vostrasciarpa di setaInvece, stendetela nantu à un asciugamanu è arrotolate tramindui inseme per spinghje l'acqua in eccessu da u tessutu. A chjave quì hè di ùn travaglià troppu u vostrusciarpa di setaperchè tandu ci saranu danni irreversibili. U lavaggiu eccessivu di a seta pò causà deformazione o ritirata di i tessuti chì ùn ponu esse recuperati; dunque, dà una ragione in più per chì si deve fà attenzione quandu si lava qualsiasi pezzu di vestiti fattu di tessuti di seta.
Passu 6: Appende à asciugà nantu à una gruccia
Appiccà sempre u vostrusciarpe di setaper asciugà. Ùn li mette mai in una lavatrice o asciugatrice. S'elli si bagnanu, tamponate delicatamente cù un asciugamano finu à ch'elli sianu quasi asciutti, poi appendeteli per finisce di asciugà. Ùn vulete micca chì l'acqua in eccessu sia assorbita da e sciarpe perchè indebolirà e so fibre è ne accurterà a durata di vita. Assicuratevi di rimuovere qualsiasi filo aggrovigliato dopu avè lavato.
Data di publicazione: 19 di marzu di u 2022