Un cuscino di seta è un pijama hè un modu assequible per aghjunghje lussu à a vostra casa. Sente bè nantu à a pelle è hè ancu bonu per a crescita di i capelli. Malgradu i so benefizii, hè ancu vitale per sapè cumu cura di sti materiali naturali per priservà a so bellezza è e proprietà di umidità. Per assicurà chì duranu più longu è mantene a so dolcezza, i cuscini di seta è i pijami anu da esse lavati è secchi da sè stessu. U fattu ferma chì sti tessuti si sentenu megliu quandu sò lavati in casa cù prudutti naturali.
Per lavà simpricimenti riempia una grande bagnera cù acqua fridda è sapone fattu per i tessuti di sita. Immergete u vostru cuscino di seta è lavate delicatamente cù e mani. Ùn strofinate o scrub a sita; permette solu l'acqua è l'agitazione dolce per fà a pulizia. Allora lavà cù acqua fridda.
Cum'è u vostru cuscino di seta èpigiamici vole à esse lavatu bè, anu ancu bisognu à esse seccu. Ùn stringhje micca i vostri tessuti di sita, è ùn mette micca in un secadoru. Per asciucà, basta mette uni pochi tovaglioli bianchi è rotulà u vostru cuscino di seta o pijama di seta in elli per assorbe l'acqua in eccesso. Allora appiccà à seccu fora o dentru. Quandu si secca fora, ùn mette micca direttamente sottu à u sole; questu pò causà danni à i vostri tessuti.
Stira u pigiama di seta è u cuscino quandu sò ligeramente umidi. U ferru deve esse à 250 à 300 gradi Fahrenheit. Assicuratevi di evità u calore altu quandu stira u vostru tissu di seta. Allora guardate in un saccu di plastica.
I pijami di sita è i cuscini di sita sò tessuti delicati è caru chì devenu esse bè cura. Quandu si lavate, hè cunsigliatu di optà per un lavà a manu cù acqua fredda. Puderete aghjunghje l'acitu biancu puro quandu si risciacqua per neutralizà l'alcali alcalini è dissolve tutti i residui di sapone.
Tempu di post: 30-Sep-2021