Per u lavaggiu à manu chì hè sempre u megliu è u più sicuru metudu per lavà articuli particularmente delicati cum'è a seta:
Passu 1. Riempite una bacinella cù acqua tiepida <= 30°C/86°F.
Passu 2. Aghjunghjite uni pochi di gocce di detergente speciale.
Passu 3. Lasciate chì u vestitu si impregni per trè minuti.
Passu 4. Agitate i delicati in l'acqua.
Passu 5. Sciacquate l'articulu di seta cù acqua tiepida <= (30 ℃ / 86 ° F).
Passu 6. Aduprate un asciugamanu per assorbe l'acqua dopu u lavaggio.
Passu 7. Ùn asciugate micca in asciugatrice. Appendete u vestitu per asciugà. Evitate l'esposizione diretta à u sole.
Per u lavaggiu in lavatrice, ci hè più risicu, è certe precauzioni devenu esse pigliate per minimizà li:
Passu 1. Sorte a lavanderia.
Passu 2. Aduprate una sacchetta di maglia prutettiva. Girate u vostru articulu di seta à l'incontrariu è mettelu in una sacchetta di maglia delicata per evità a tagliatura è u strappu di e fibre di seta.
Passu 3. Aghjunghjite a quantità adatta di detergente neutru o speciale per a seta à a macchina.
Passu 4. Principià un ciclu delicatu.
Passu 5. Minimizà u tempu di filatura. A filatura pò esse assai periculosa per u tessutu di seta perchè e forze implicate ponu taglià e fibre di seta più debuli.
Passu 6. Aduprate un asciugamanu per assorbe l'acqua dopu u lavaggio.
Passu 7. Ùn asciugate micca in asciugatrice. Appendete l'articulu o stendetelu pianu per asciugà. Evitate l'esposizione diretta à u sole.
Cumu stirà a seta?
Passu 1. Preparate u tissutu.
U tissutu deve esse sempre umitu quandu si stira. Tenite una buttiglia spray à portata di manu è cunsiderate di stirà u vestitu subitu dopu ch'ellu sia statu lavatu à manu. Girate u vestitu à l'incontrariu mentre stirate.
Passu 2. Cuncentratevi nantu à u vapore, micca u calore.
Hè cruciale d'utilizà l'impostazione di calore a più bassa nantu à u vostru ferru. Parechji ferri anu una vera impostazione di seta, in quale casu questu hè u megliu modu per fà. Basta à mette u vestitu pianu nantu à l'asse da stiru, mette u pannu di stiratura sopra, è poi stirà. Pudete ancu aduprà un fazzolettu, una federa o un asciugamanu invece di un pannu di stiratura.
Passu 3. Stiratura vs. Stiratura.
Minimizà a stiratura avanti è indietro. Quandu si stira a seta, cuncentratevi nantu à e zone chjave di ruggine. Appughjà delicatamente versu u bassu attraversu u pannu di pressa. Alzate u ferru, lasciate chì a zona si raffreddi brevemente, è poi ripetite nantu à un'altra sezione di tessutu. Minimizà a durata di u tempu chì u ferru hè in cuntattu cù u tessutu (ancu cù u pannu di pressa) impedirà à a seta di brusgià.
Passu 4. Evitate altre rughe.
Durante a stiratura, assicuratevi chì ogni sezione di tela sia perfettamente piatta. Assicuratevi ancu chì u vestitu sia tesu per evità di creà nuove rughe. Prima di caccià i vostri vestiti da a tavola, assicuratevi chì sianu freschi è asciutti. Questu aiuterà u vostru travagliu duru à esse ricumpensatu in seta liscia è senza rughe.
Data di publicazione: 16 d'ottobre 2020