Sè vo vulete u vostrumateriali di setaper durà longu, ci sò alcune cose chì duvete tene à mente. Prima, nutate chìsetahè una fibra naturale, dunque deve esse lavata delicatamente. U megliu modu per pulisce a seta hè lavendula à manu o aduprendu un ciclu di lavaggio delicatu in a vostra lavatrice.
Aduprate acqua tiepida è un detergente dolce chì ùn farà micca ritirà o sbiadisce. Immergete delicatamente l'articuli sporchi, strizzate l'acqua in più è poi lasciateli asciugà naturalmente nantu à una superficia piana luntanu da a luce solare è da fonti di calore cum'è radiatori o luce solare diretta.
Questu aiuterà ancu à prevene a furmazione di rughe per via di una stiratura pesante più tardi.SetaÙn si deve mai lavà à seccu postu chì parechji prudutti chimichi di lavaggio à seccu sò estremamente dannosi per i tessuti di seta. À u più, fate mandà altri vestiti in anticipu per u lavaggio à seccu mentre lavate i vostri à manu in casa.
Fate attenzione à i tipi di lozioni o olii chì aduprate intornu à i vostri vestiti di seta. I prudutti chì cuntenenu alcolu sò generalmente bè, ma verificate l'etichette per parolle cum'è naturale chì ponu indicà u cuntrariu.
Evitate ancu l'ammorbidenti, a candeggina, l'acidi, l'acqua salata è u cloru. È state luntanu da ingurgità i vostrisetein cassetti o piegenduli in pile - tramindui creanu punti di pressione chì causanu segni di appendiabiti cù u tempu.
Per prutegeli durante u almacenamentu, pruvate à arrotulà li senza stringerli. Una volta chì sò puliti, lasciate sempre chì e vostre sete si asciughinu piatte invece di appendeli à l'asciugatura, ciò chì mette una pressione supplementare nantu à e fibre, impedendu cusì u sviluppu di macchie supplementari.
Data di publicazione: 29 d'ottobre di u 2021