Diversi Tipi di Tessuti di Seta

Sè vo site un amatori di tessili di lussu, sarete cunversati cù a sita, una fibra naturale forte chì parla di lussu è di classe.Duranti l'anni, i materiali di sita sò stati utilizati da i ricchi per rapprisintà a classe.

Ci sò parechji tippi di materiali di seta perfetti per diversi usi.Alcune di e quali includenu charmeuse di seta, chì hè ancu cunnisciuta cum'è satin di seta.Stu tessulu hè megliu per a cucitura di tessili cum'è vestiti fluenti, brusgiate, lingerie, sciarpe è kimonos cù charmeuse di sita.Hè ligeru è suave è hà un latu drittu brillanti.

Un altru tipu di materiale di sita dispunibule per l'usu hè chiffon;sta sita hè ligera è semi-trasparente.Hè perfetta per nastri, sciarpe è bluse è furnisce un aspettu elegante è flottante.

Dopu hè Georgette;stu tessulu hè usatu per vestiti di sposa è vestiti di sera;pò esse cusitu in diverse forme di vestitu cum'è flare, line, o wrap dress.Infine, stretch hè un altru tela di sita utilizatu per a produzzione di giacche, faldidi è vestiti.Hè ancu ligeru è hà una bella drape.

U megliu tipu di tela per optà per quandu pruducecuscini di setahè 100% charmeuse di seta di gelso pura.Stu tela hè suave è lustrous;hà e proprietà chì furnisce calmante è una bona notte di sonnu.

微信图片_20210908100941

Per i pijami di sita, duvete optà per Crepe satin, chì hè più transpirable è còmode.A momme regulare hè di solitu 12mm, 16mm, 19mm, è 22mm.Allora 30 mm hè a scelta ideale.

OK

Per i maschere di l'ochju di sita, u megliu materiale hè a sita di mulberry.Hà una superficia slippery.Allevi u stress, rilassate i musculi, crea un bon ambiente di sonnu, elimina l'interferenza, è aiuta à copre l'irradiazione di luce nantu à l'ochji.

微信图片_20210908101114


Tempu di Postu: Settembre-08-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi